Byggerisiden.dk, håndværkerforum, byggetilbud, håndværker tilbud, gør det selv byggeri, byggerådgivning, selvbyggere, byggeforum, Byggeportalen hvor håndværkere og bygherrer mødes

Håndværkerforum
Her kan du få byggetilbud, Håndværkertilbud
Gode råd, gør det selv byggeri, fra RIGTIGE mestre
Debattere med Håndværkere og andre bygherrer

Dato og tid er tors 8. dec 2022 04:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugeravatar

Selv om ikke er det første der tænkes på, når der tales om vedligeholdelse af hus, har det alligevel stor betydning for huset og dets indeklima. Det er derfor vigtigt, at man jævnligt gennemgår alle sine fuger, og udskifter dem omkring vinduer og døre, både indendørs og udendørs – men også i vådrum hvis det er nødvendigt. Hvis du ikke udskifter dine fuger, kan det medføre alvorlige skader. Det kan føre til fugtskader, råd og svamp, hvilket skader dit indeklima og din sundhed.

Mangler du professionel fugemand, kan jeg klart anbefale Perssons Fugefirmahttps://perssons-fugefirma.dk/fugning-doere-vinduer/

Brugeravatar

Korrekt!

Jeg kan bekræfte at fugning af døre og vinduer, kan have en betydelig effekt på indeklimaet. Dette, imens at man kan spare på varmeregningen om vinteren!

En anden ting som kan give et godt indeklima er en nymalet bolig. Skal du have frisket væggene op til en fornuftig pris, tilbyder jeg professionel malerservice.
Giv mig et kald på 71 11 76 44 eller klik ind på min hjemmeside, hvor man kan læse mere om mine ydelser
https://www.malermesterthomasgotze.dk/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]