Byggerisiden.dk, håndværkerforum, byggetilbud, håndværker tilbud, gør det selv byggeri, byggerådgivning, selvbyggere, byggeforum, Byggeportalen hvor håndværkere og bygherrer mødes

Håndværkerforum
Her kan du få byggetilbud, Håndværkertilbud
Gode råd, gør det selv byggeri, fra RIGTIGE mestre
Debattere med Håndværkere og andre bygherrer

Del emner med dine venner.
- -

Dato og tid er tirs 15. okt 2019 08:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugeravatar

Vi står overfor udskiftning af taget, og har overvejet at få lagt Decra-tag a la dette: http://www.softentagrenovering.dk/produ ... decra-tag/. Det er pænt meget billigere end andre typer, også fordi det kan lægges ovenpå det gamle. Men nu påstår vores genbo, at det larmer ganske forfærdeligt i regnvejr og ikke mindst haglvejr. Nogen der har erfaringer de vil dele?

Brugeravatar

Jeg er også meget interesseret i at høre om andres erfaringer med disse tage. Min svoger står for at skulle skifte ud, og er i syv sind...

Brugeravatar

Jeg har brugt det i forb. med overdækket til Garage.

Det var super enkelt og ligetil - og ret prisvenligt. Jeg er på ingen måde håndværker, men kunne selv lave "rammen" af aluminiumsprofiler - Altså sådan nogle der ikke kræver ret meget værktøj https://www.rkdanmark.dk/produkter/aluminiumsprofilsystemer/aluminiumsprofiler/

Det skal lige siges, at jeg altid har kørt i brugte biler og derfor aldrig har gidet at have et monster foran min hoveddør, men med ankomsten af en fabriksny slæde kunne jeg ikke lade være ;) Én uges aftenarbejde og det var klaret - Taget var det mindste problem!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]