Byggerisiden.dk, håndværkerforum, byggetilbud, håndværker tilbud, gør det selv byggeri, byggerådgivning, selvbyggere, byggeforum, Byggeportalen hvor håndværkere og bygherrer mødes

Håndværkerforum
Her kan du få byggetilbud, Håndværkertilbud
Gode råd, gør det selv byggeri, fra RIGTIGE mestre
Debattere med Håndværkere og andre bygherrer

Del emner med dine venner.
- -

Dato og tid er søn 18. nov 2018 10:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugeravatar

Hej Byggere,

Nu hvor vejret er ved at komme frem skal jeg i løbet af sommeren have bygget en terrasse på cirka 18x8m.
Det skal dog nævnes at forarbejdet heller ikke er gjort endnu, derfor ville jeg høre om i mener det kan ordnes på en måned 1-2 mennesker og hvad har i af erfaringer med tips og råd ? Hvis det ikke kan betale sig at gøre det selv hvor vil i anbefale jeg leder efter hjælp?

Hilsen Mathias

Brugeravatar

matti999 skrev:
Hej Byggere,

Nu hvor vejret er ved at komme frem skal jeg i løbet af sommeren have bygget en terrasse på cirka 18x8m.
Det skal dog nævnes at forarbejdet heller ikke er gjort endnu, derfor ville jeg høre om i mener det kan ordnes på en måned 1-2 mennesker og hvad har i af erfaringer med tips og råd ? Hvis det ikke kan betale sig at gøre det selv hvor vil i anbefale jeg leder efter hjælp?

Hilsen Mathias

Hej Matti.

Hvis du står helt på herrens mark, vil jeg anbefale at du får et sæt professionelle hænder til det. Evt. tjek www.byggetilbud.dk, eller en lignende portal, så kan du nok få et godt overblik over hvad det ville koste.

Insisterer du på at gøre det selv, evt. som et "hyggeprojekt" er der et hav a guides på nettet du kan følge. I princippet kan du bare Google "How to build X" og bruge hvad du finder.

Men som sagt, er du amatør, og er det vigtigt det bliver gjort ordenligt vil jeg anbefale en professionel :)

Held og lykke med projektet!

Brugeravatar

Hej Matthias!
Det lyder som en stor opgave for 1-2 mand, men det kommer selvfølgelig an på, hvor meget tid I har til det og hvor meget tid I vil lægge i det. Det er uanset hvad, en god idé at undersøger priserne på herregårdssten og andre belægningssten på nettet - så undgår I også en større diskussion med en evt. entreprenør.

Sådan som jeg ser det, så vil jeg give Chris ret i, at professionel hjælp er at foretrække.

Held og lykke med det TU

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]